Portfolio

ساخت و راه اندازی وبسایت

رشته تخصصی‌ام جامعه شناسی سیاسی و تحلیل انتقادی گفتمان است. به یاد دارم در سال های اولیه تحصیلم، یکی از اساتید دانشگاه به من گفت با توجه به روحیه انتقادی‌ات بهتر است در این ملک به جز سیاست به فکر آموختن حرفه‌ای برای کار  باشی چون در این سیستم بعید به نظر می‌رسد به تحصیل کرده‌های چون تو فرصت حضور داده شود از سال ۱۳۸۳ شروع به آشنایی و یادگیری حوزه وب کردم  در آن سال اولین سایت را با آموزش از گوگل آموختم و از آن پس این کار منبع امرار معاشم شد از آن سال‌ها سایت‌های زیادی را برای شرکت‌ها و اشخاص راه‌اندازی کردم که برخی هنوز پابرجا هستند و برخی به خاطر عدم تمدید منقضی شدند در زیر برخی از آنها آمده است:

ـ سرویس جدیدی که راه اندازی کردیم و وبسایت آن را آماده کردم در ۱۴۰۲، ماشین حساب آنلاین ارزش‌گذاری استارت آپ ها است به این معنی که استارت آپ های تازه تاسیس یا سرمایه‌گذارها یا مراکز شتاب‌دهنده می‌توانند از طریق این ابزار آنلاین استارت آپ ها را ارزشگذاری کنند. ارزشگذاری Startup یک کار پیچیده و گیج‌کننده است اما این ابزار با گرفتن اطلاعات از شما و ترکیب روش های سنتی ارزشگذاری استارت آپ و روش های نوین ارزش گذاری استارت آپ یک فایل PDF حرفه‌ای را در اختیار شما قرار بدهد. پیشنهاد می‌کنم از این ابزار آنلاین ارزشگذاری Startup استفاده کنید.

ـ راه‌اندازی سایت فیلم-تئاتر خانه یرما که امکان خرید اشتراک و نمایش آنلاین فیلم – تئاترها را برای علاقمندان فراهم کرده است این سایت را در تاریخ بهمن ۱۴۰۰ به پایان رساندم.

ـ راه‌اندازی سایت جشنواره روزنه از مجموعه سایت‌های خانه یرما این جشنواره فیلم ۶۰ ثانیه‌ای در بهمن ماه ۱۴۰۰ دومین جشنواره خود را برگزار کرده است طراحی و اجرا این سایت در بهمن ۱۴۰۰ به پایان رسید.

ـ راه‌اندازی پرتال خانه یرما در سال ۱۴۰۰ خانه یرما یک مجموعه فرهنگی در تهران است که به تازگی پرتال آن را طراحی و اجرا کردم تا کنون دو سایت از این مجموعه راه‌اندازی شد

ـ راه‌اندازی سایت اولین مشاور برندینگ مبتنی بر هوش مصنوعی در جهان ۱۴۰۰ (ممکن است به دلیل تحریم‌ها سایت در ایران قابل مشاهده نباشد باید از …شکن استفاده کنید:

ـ راه‌اندازی سایت شرکت ستاره تابان طاهر نماینده رسمی شرکت فروسیلیس ایران در سال ۱۴۰۰

ـ فروشگاه اینترنتی کامیلاکنتی (اکسسوار زنان) در سال ۱۳۹۹ راه اندازی شد.

ـ در سال ۱۳۹۸ وبسایتی را برای هنرمند کشورمون خانم مونا خیرآبادی راه اندازی کردیم که در سایت هنرمند نمونه‌های کاری ایشان قرار گرفته است.

ـ در سال ۱۳۹۹ وبسایتی را برای پروفسور کوروش کیانی راه اندازی کردیم که در سایت این استاد دانشگاه کورس‌های آموزشی، مشخصات دانشجویان مقاطع مختلف ایشان به همراه معرفی و… قرار داده شده است.

ـ در سال ۱۳۹۹ وبسایتی را برای گرافیست خلاق کشور، آقای بهرام رامه راه اندازی کردیم که در آن به معرفی این گرافیست و نمونه های کاری آن پرداخته شد

ـ در سال ۱۳۹۹ وبسایتی را برای طراح لباس، خانم الهام مداح راه اندازی کردیم که در آن به معرفی این طراح لباس و نمونه های کاری آن در قالب نوع مدل و سال تولید آن لباس پرداخته شده است.

ـ وبسایت استارت آپ وووی (WooWay) که در دانمارک راه‌اندازی شده است را راه اندازی کردیم این وبسایت به معرفی ویژگی‌های محصولات آن پرداخته شده است و در انواع دیوایس‌ها به خوبی نمایش داده می‌شود.

ـ موسسه هنری هنر ایده بنیان از موسسات فرهنگی هنری برجسته کشور است با رزومه ای درخشان در تولید و ساخت فیلم، مستند، فیلم کوتاه در سینما و تلویزیون کشور به تازگی وبسایت دوزبانه (فارسی و انگلیسی) این موسسه را راه اندازی کرده ایم. امید است بیش از پیش این دوستان قدم های موثری را برای اعتلای فرهنگ و سینماو تلویزیون کشور بردارند

ـ راه اندازی سایت صرافی تالان، گروه طراحی ما در بهمن ماه ۹۷ وبسایت صرافی را برای صرافی تالان که مرکز آن در وین اتریش است راه اندازی کرد تا مشتریان این صرافی با راه اندازی سایت صرافی تالان دسترسی ساده تری را در اختیار مشتریان این صرافی در سراسر جهان فراهم آورد این سایت دو زبانه بود. و در آن امکان مشاهده قیمت ارز لحظه ای و تبدیل رمزارزهای معتبر جهان و مشاهده قیمت لحظه ای رمزارزهای معتبر جهان وجود داشت. که بعد از نوسانات ارز و مسائل پیش آمده در سال ۹۹ مدیریت آن تصمیم گرفت تا سایت از دسترس خارج شود. در طراحی سایت صرافی تالان از آخرین تکنولوژی‌های این دست از وبسایت ها استفاده شد و همزمان امکان دسترسی سریع به کارشناسان آن از طریق سیستم تیکت دهی و گفتگو آنلاین فراهم شده بود.

ـ فروشگاه اینترنتی دیدعکس، فروشگاه محصولات عکاسی، فیلمبرداری و نور است. فروشگاه اینترنتی دیدعکس که هم به صورت غیرمجازی و مجازی فعالیت دارد در آبان ۹۷  توسط گروه نا-هنر راه اندازی شد. این فروشگاه پس از طراحی و راه اندازی ابتدایی اش یعنی ایجاد صفحات و ساختار و اتصال به درگاه پرداخت و قرار گرفتن منوها و افزودن چند محصول به صورت نمونه تحویل کارفرما داده شد و در ادامه توسط ادمین های آن محصولات بیشتری به آن افزوده شد و اکنون از سایت های پرتوان در زمینه سفارش گیری و ارسال مطلوب با پرداخت آنلاین است.

ـ شرکت دانش بنیان راه حل تیز هوش برتر (HIS) در سال ۱۳۹۲ تاسیس شد و با بهره بردن از دانش متخصصین ایرانی داخل و خارج از کشور در زمینه ی هوشمند سازی کشور، شهر و خانه به فعالیت مشغول است وبسایت این شرکت دانش بنیان به منظور معرفی محصول جدید آنها آیفون صوتی تصویری راه اندازی شده است این شرکت در حال تهیه مطالب بیشتر و بارگذاری آن در وبسایت خود است این وبسایت سه سال پیش طراحی شده بود و در بهار ۹۷ به درخواست مدیرعامل بازطراحی شد.

ـ وبسایت کیان کیانی (سایت شخصی خودم) اولین تجربه راه اندازی وبسایت من در سال ۱۳۸۳ بود که امسال بازطراحی شد تا علاوه بر ظاهر مدرن تر امکان دسترسی ساده تری را برای مخاطبینش فراهم کند و همچنین برای گوشی های همراه و تبلت ها رسپانسیو باشد این وبسایت شامل آرشیو  مقالات تهیه شده در زمینه های عدالت، تحلیل گفتمان، فلسفه و… و یادداشت های شخصی است.

ـ سایت هنری non-art سایتی است که برای نمایش فعالیت های هنری گروه نا-هنر راه اندازی شده است در این سایت مجموعه از عکس و فیلم آرت ورک های این گروه که شامل پرفورمنس، عکاسی صحنه آرایی شده و تئاتر خیابانی و … است قرار گرفته است این وبسایت همچنین (با مرورگر کروم) امکان پیمایش به صورت دستور صوتی را هم داراست به این معنا که شما بدون استفاده از کیبورد با فرمان صوتی می توانید سایت را پیمایش کنید.

ـ مصطفی دادرس از عکاسان خوب یزدی کشورمان است که سایت عکاسی ایشان برای قراردادن نمونه های عکاسی شان راه اندازی شد این سایت مجموعه ای از عکس های ایشان در زمینه های مختلف عکاسی را در قالب صفحات و گالری های به نمایش گذاشته است این سایت در سال ۱۳۹۴ توسط گروه ن-هنر راه اندازی شده است و به دلیل عدم پرداخت هزینه‌های تمدید هاست و دامنه این سایت هم اکنون در دسترس نیست.

ـ شبکه همرسانی عکاسان ایران – مکانبین شبکه عکاسی است که پرتال گردشگری مکانبین برای عکاسان ایرانی راه اندازی کرده است تا عکاسان حرفه ای ایران از سراسر ایران عکس های ثبت شده خود در زمینه گردشگری و سفر را در آن با دیگران به اشتراک بگذارند این شبکه در سال ۱۳۹۳ راه اندازی شد و در سال ۱۳۹۹ از دسترس خارج شد.

ـ پرتال گردشگری مکانبین در سال ۱۳۹۱ راه اندازی شد که شامل ۱۸ استان کشور است و از سایت های حرفه ای در زمینه گردشگری است که در سال ۱۳۹۳ نیز در جشنواره وب ایران برگزیده مردمی شاخه گردشگری و سفر در جشنواره وب ایران شد این پرتال نمونه ای وبسایت های شبکه ای ایران است بدین معنا که شامل یک پرتال و ۱۸ سایت زیرمجموعه است که در هر یک به طور اختصاصی یک استان با انتخاب شهرهای آن در دسترس است. این نمونه سایت گردشگری تهران از مجموعه ۱۸ استان است.

ـ نیکو ترخانی از نقاشان و آرتیست‌های موفق ایرانی است که در سال ۱۳۹۲ درخواست راه اندازی وبسایت شخصی برای معرفی خود و آرت ورک‌های خود را داشت و گروه نا-هنر این وبسایت را در آن سال برای ایشان راه اندازی کرد که شامل معرفی ایشان و نمونه های کاری ایشان در حوزه های مختلف هنری بود اکنون این سایت پایین است و قرار است به زودی سایت جدیدی را برای ایشان راه‌اندازی کنیم.

ـ شرکت هورسان هامین تولیدکننده رادیاتور قرنیزی راه اندازی وبسایت شرکت خود را به گروه نا-هنر واگذار کرد این وبسایت که با اولویتی که کارفرما در SEO داشت ظرف مدت یکماه راه اندازی شد به دلیل جمع شدن این کسب و کار سایت هم بعد از اتمام زمان تمدید هاست و دامنه از دسترس خارج شد عکس‌هایی از این سایت در گالری فوق قابل مشاهده است

 

ـ سایت آناهیتا آرت استدیو متعلق به آرتیست خوب کشورمون علی اتحاد بود این وبسایت به درخواست ایشون به عنوان مدیر آناهیتا آرت استدیو در سال ۱۳۹۴ راه اندازی و طراحی شد اما از سال ۱۳۹۸ به دلیل عدم تمدید دامنه از دسترس خارج شد عکس هایی از محیط این وبسایت در گالری بالا در دسترس است.

 

شرکت هومپا سازه پارس شرکتی در زمینه صنایع فلزی است این شرکت با تولید انواع قطعات فلزی اتوبوس فعالیت خود را بعنوان یکی از تامین کنندگان قطعات شرکت عقاب افشان در تولید اتوبوس ها داخل و خارج شهری ادامه می دهد. در تابستان سال ۱۳۹۶ این شرکت درخواست راه اندازی وبسایت خود را به گروه نا-هنر ارائه داد و ظرف مدت یکماه وبسایت به آنها تحویل گردید هرچند این سایت به خاطر نداشتن محتوای از پیش آماده شده ۳ ماه بعد سایتش را معرفی کرد.

ـ مجله فرهنگی هنری گوهران ادامه مجله گوهران بود که سالها پیشتر در زمینه ادبی به چاپ می رسید اما پس از توقیف مجله و گذشت چند سال مدیر مسوول آن تصمیم گرفت تا به صورت آنلاین مجله را راه اندازی کند طراحی بد سایت موجب شد تا مجدد تصمیم به راه اندازی سایت جدید کنند که این طراحی و راه اندازی به گروه نا-هنر واگذار شد و ظرف یکماه مجله فرهنگی هنری گوهران مجددا راه اندازی شد این مجله به صورت حرفه ای در قالب یک تیم هیت تحریریه به مدت یکسال و نیم فعالیت کرد و محتوای بسیار زیادی را در زمنیه های تعریف شده خودش تولید کرد اما از سال ۱۳۹۶ این مجله بروزرسانی نشد و اکنون به صورت آرشیوی در اختیار علاقمندان به حوزه ادبی و هنری قرار دارد.

ـ فروشگاه اینترنتی رابو، فروشگاه محصولات دکوری بود این فروشگاه از فروردین سال ۱۳۹۶ کار خود را با راه اندازی وبسایت آغاز کرد این وبسایت در زمستان ۱۳۹۵ توسط گروه نا-هنر راه اندازی شد. این فروشگاه پس از طراحی و راه اندازی ابتدایی اش یعنی ایجاد صفحات و ساختار و اتصال به درگاه پرداخت و قرار گرفتن منوها و افزودن چند محصول به صورت نمونه تحویل کارفرما داده شد و در ادامه توسط ادمین های آن محصولات بیشتری به آن افزوده شد و اکنون این سایت به دلیل عدم تمدید هاست و دامنه توسط کارفرما از دسترس خارج شد اما عکس هایی از فضای کاری آن را می توانید در گالری فوق ببینید.

 

ـ وبسایت سازمان سرمایه گذاری خارجی در تهران، از مجموعه سازمان های اداره مالیات و دارایی تهران است که در تابستان ۱۳۹۶ درخواست طراحی سایت را به ما داد هرچند تمایل به کار برای سازمان ها نداشتیم چرا که کار با سازمان های دولتی بسیار وقت گیر و پرچالش است چرا که تصمیم سازی در نهادهای دولتی به صورت عادی دچار بحران است چه برسد که به صورت مداوم اشخاص تصمیم ساز در آن ها تغییر می کند اما علاقه ما برای سهمی در توسعه کشور داشتن حداقل با طراحی یک وبسایت حرفه ای برای این سازمان موجب شد قبول کنیم ۶ ماه سرو کله زدن با انواع بخش های آن موجب شد تا سایت را تا جایی که امروز شاهد آن هستید پیش ببریم و دو سایت انگلیسی و فارسی آن را بالا بیاوریم اما همچنان بخش تصمیم ساز این نهاد تصمیم نهایی را برای بارگذاری مطالب نداده و این سایت تا این تاریخ (۱۷ بهمن ۱۳۹۶) به طور کامل قرار نداده اما ما بخش های مختلف آن را طبق نیازهای آنان تا جایی ساختار سایت و مطالب آن اراده شده بود بارگذاری شد

دسته بندی ها